Friday, June 4, 2010

020610 superb !

heehe . pada tarikh tu la buat pertama kali nye aku dengan mmb keluar setelah hmpir dua minggu aku cuti ;p mana x nye nk keluar si cekin tu keje la plak . nk buat mcm mne . nk x nk aku kne la tgu dy cuti . hahah . yah akhir nye dy dapat cuti . apa lagy ktwg punya plnng nk keluar pn terlaksana . aku pn bkn keluar berdua dengan si cekin tu . tp berempat . hahaha . makluk2 tu adlah anishaah dan mira si senget ;p . haha



yah ! muka aku mcm hantu ! hahahaha . kawan2 aku kerja kan muka aku smpai jadi mcm niy . perh x suka ok . hehehe ;p tp oke jugak skali skala ;) terima kasih buat cekin dan mira kerana memperlakukan muka kuh sehingga begini ya ;) hahaha ! aku dengan mereka2 yg seperti tenuk niy memulakan perjalanan ke ONE UTAMA . hehehehe .korg tgk la gmba niy . mulut dorg cm itik cari muntut ;) hahahaha . aku jew normal yah! hahahah ;p



PERTAMA sekali ktwg pergi makan di McD sebab aku dan mereka2 lapar . almaklumlaa xmakan pagi . hahahaha



KEDUA kami pergi tgk wayang . ah! cerita "A NIGHTMARE ON ELM STREET " ! PERH mg aku boleh kena heart attack oke kawan kwan ~! hahahaha tp aku have fun dengan korg ;)heheh. kerja jahat bermula apabila aku dengan dorg menjahanam kan satu patung niy . patung BEN 10 ! hahahha cian kau patung ;p







hahaha . tgk keadaan patung tu . patung itu tetap mantain macho . wahahahaha
tp banyak lagi gmba sebenarnya . tp malas la nk upload ;)



niy la alkisah nye kami berempat . hah !
dats all i tink ;)

No comments:

Post a Comment