Friday, June 4, 2010

apa kata hati

apa kata hati . perh cm tajuk dalam cerita kat tv la plak .

apa yg kita tahu dengan hati dan perasaan ?
apa yg kita faham dengan hati dan perasaan ?
apa jawapan kita tok hati dan perasaan ?
apa akan terjadi pada hati dan perasaan ?

persoalan aku .

bagaimana rasanya bila perasaan dan hati kita untuk sayangkan seseorang ?
bagaimana kita nak luahkan seperti dia luahkan kepada kita ?
bagaimana kita nk alaminya ?

hee aku suka .
aku gembira .
aku terpegun .
aku terpaku .

bagaimana reaksi kita bila kita suka pada seseorang ?
aku tergamam ;)
aku tersenyum ;)
hati berbungabunga ;)
setiap masa aku tersenyum ;)

adakah ini bagi jawapan mengenai perasaan dan hati ?
aku xpernah alaminya .
tapi aku teringin nk alaminya ;)
haha . aku tersenyum bila membaca dan mendengar luahan kata-kata yg keluar dan tertulis darinya .
adakah kau yg aku maksudkan ? mungkin ya ;)
<3 ;) harap ini berkekal lama ;)

dats all i tink

No comments:

Post a Comment