Friday, September 24, 2010

kau .

wei kau ,
aku nk ckp lah kat kau ,
kau lah sahabat baik aku . walaupn kau jauh nun di SEGAMAT . kau tetap sahabat baik aku dr dlu .
walaupn mcm2 jadi kat kau . kau tetap tabah . aku tabik kat kau . kadang2 aku suka sakat kat kau . kau tetap sabar dgn aku . haha . . kau carilah seorang lelaki yg lain . kau xpayah la nk pk kan lelaki yg dah buat kau menangis . pape pn aku tetap sokong kau wei .
HEART YOU ALOT LA NURUL AAINAA ASYIKEN

dats all i tink

3 comments:

  1. alaaa shaz..psl kite xde ke?HAHA
    gurau ja makcik yehhh :)

    ReplyDelete
  2. thankzz babe...terharu seyh... sygg ko jugakk.....

    ReplyDelete
  3. nadhira . nk jugak kjap2 carik idea ;p .

    cekin . ahhaha .

    ReplyDelete