Monday, October 4, 2010

kenapa ?

aku bkn apa la wei . aku just nk jujur dgn kau . aku x nk main dgn hati dan perasaan lagi . aku x nk tipu diri aku lagi . mmg aku x boleh nk teruskan hubungan dgn kau . aku mtk maaf sgt2 ok . kalau ada jodoh x kemana . aku masih muda . aku nk belajar dulu . sekarang aku dah pk msk2 yg aku x nk BERCINTA dan BERKASIH LAGI . hati aku x terbuka lagi . aku bkn x nk cuba . aku dah byk kali cuba . dan sekarang aku xnk tipu lagi diri aku . aku sekarang just boleh anggap kau KAWAN . tp tu terpulang lah kat kau samaada nk terima aku sebagai kawan atau apa . jujur sekarang aku anggap kau kawan . tapi aku dapat rasa kan yg aku ni xsesuai untuk kau . aku mintak . aku sedar aku jahat . aku mmg bkn terbaik untuk kau . kau terlalu baik . tp aku x . aku mintak maaf .


dats all i tink

No comments:

Post a Comment