Sunday, January 2, 2011

bye 2010

kenangan pahit manis aku sepanjang tahun 2010 ;
sedih bila 2010 dah perg, sekarang 2011 menanti kita semua ,
banyak kenangan manis , manis , suka duka yg aku alami sepanjang tahun 2010 ,
haha . tahun 2010 yg paling banyak mengajar aku tentang kehidupan . berdikari . buat kan aku rasa lagi berani nk hadapi . 2010 tinggal kenangan , tp kenangan tu aku xkan lupa sampai bila bila . sebab ? haaaaaaaa ,

kenangan manis :

: aku dah genap 19tahun . haha . suka umur 19 ;p
: aku mula kenal erti berpasangan .
: kawan aku bertambah , ( musuh ? mungkin ada , tp aku mls nk layan )
: aku sambut birthday dgn kawan kawan ( thx wei ! korg buat suprise kat aku )
: makin aktif bersukan . ( netball tetap dihati , futsal sedang berjinak jinak )
: * act byk sgt . xkan nk mention semua kan . xbest lah . :)

kenangan pahit :

: buat aku lagi takut nk berCINTA . haaaa ( pk lah sendiri apa sebab nye )
: gaduh dgn mmb :'(
: xbyk sgt . haaa


ni semua adalah perjalanan hidup aku sepanjang tahun 2010 .
aku berharap sgt tahun baru , azam baru buat aku mkin berani .


dats all i tink

2 comments: