Sunday, June 19, 2011

.........

entry kali ni aku xtahu nk buat tajuk apa , sebab apa ? sebab aku pn xtahu nk cakap and nk tulis apa .

PERTAMA ,
cuti ni apa aktiviti aku ? haa . korg rase ? aku xmelepak saja cuti ni . aku just amk peluang cuti yg xberapa lama ni dengan kerja . kerja semua org nk buat . tapi antara nk dengan xnk . betul x ? lagipun cuti aku bukan bulan bulan mcm korg yg tunggu degree tu . cuti aku just 3 minggu . xsampai sebulan pn . kan ? sedih aku . k , aku amk peluang ni dengan kerja selama 2 minggu . lagi seminggu aku akan lepak kat uma sambil luangkan masa dengan family tercinta aku <3 . :) .

KEDUA ,
aku tengah risau ,

KETIGA ,
aku tengah risau , sangat risau .

KEEMPAT ,
aku sanagt risau dengan result FINAL !
ya ALLAH , kau yang maha berkuasa , yang maha adil . kau bantulah aku supaya result aku kali ni dapat yg lagi baik drpd sebelum ni . supaya aku dapt buktikan kepada family aku yg aku boleh tunjukkan yg terbaik untuk mereka , AMIN :)

No comments:

Post a Comment