Monday, October 31, 2011

sebatang

sebatang . tahu apa yg aku mksd kan ? haa , aku xkan ckp kat sape sape pn mengenai ni . hnya hati , perasaan , kasih aku je yg tahu apa aku mksdkan . senang cita aku sorg je tahu . :')

tunggul kayu , papan , tiang besi , kayu besbol ? nth laaa . aku xtahu nk ckp mcm mne dgn perkataan tu . hanya aku yg faham knp :') tahu knp aku kaitan kan bnd ni dgn tajuk ? yg pasti korg mst xtahu kan . xpee , bia aku jeee faham knp . xde pn kaitan dgn sape2 . yg dekat atau yg jauh . hanya sekadar kiasan untuk diri sendiri . yg telah makan diri sendiri . aku xpnh nk salah kan sape2 . sbb aku tahu , diri AKU yg bersalah . kerana aku yg mulakan semua ni . aku faham , mengerti . mmg salah aku .

No comments:

Post a Comment