Friday, February 3, 2012

menyesal tp xguna :)

mmg org kata , xguna kalau kau nk menyesal . tp bg aku semua org penah buat salahkan ? setiap kesalahan yg dilakukan mungkin menyakitkan , menyedihkan , perit dan semuanya . tapi bila kita rasa menyesal , perkara mcm ni akan buat kita lebih berhati-hati . aku xtaw nk bercerita mcm mne . aku hanya bercerita pada diri aku sendri , kenapa org susah nk beri kita peluang kedua ? erm , mungkin lain org lain caranya .

kepada seseorang tu , aku doakan kau supaya dapat jumpa seseorang perempuan yg boleh jaga kau lebih baik dr aku . aku tahu aku banyak sakitkan hati kau . kau sangat baik , mungkin aku xlayak untuk kau . mungkin tuhan nk tunjukan pada kau yg aku bukan yg terlayak . setiap org berhak berasa gembira , :)

2 comments:

  1. :D ->Jangan risau tak amik hati pun. Kau pun baik jugak. Nanti kau jumpa orang yang baik lagi baik dari orang ini. Aku yakin. Ingat sentiasa senyum :D

    ReplyDelete