Sunday, February 19, 2012

TEMAN

aku leka buka youtube , ttbe aku terkeluar lagu " LAGU UNTUK TEMAN " , aku tak tahu kenapa ttbe masa aku dga lagu tu air mata aku mengalir, lagu tu aku buka berulang kali . setiap kali dga mesti air mata aku mengalir . aku lantas buka folder picture , aku buka 1 folder ni , bila aku buka aku nages , sebab aku rindu kan dia sangat . dia dulu yang pernah jadi kawan baik aku . sepanjang aku kat sini , dia kawan , kawan baik . kawan bergaduh , kawan bermanja . mungkin salah aku . dah terlambat untuk aku putarkan masatu . jujur dari hati aku , aku sangat sayang , rindukan dia .

setiap kali aku buka folder tu , aku tgk sambil dga lagu aku menagis , aku tersenyum , indah masa tu . gila gila ktrg . aku tgk kan ajaa , aku tahu kau gmbira kat luar , mungkin mereka lagi boleh gmbirakan dia , aku xmampu .aku rindu kan dia sgt .

aku taktahu sama ada dia akan bce atau tidak , tapi aku dapat rasakan ygg dia xkan baca ni , xpelaa , aku nk dia tahu yg aku rindukan dia , terkenang zaman dlu yg mungkin xkan kembali atas kesalahan aku sndri .

buat temanku ,
segala kesalahan yg aku pernah lakukan pada kau , aku akui nyaa. lama dah aku akui silapku itu , kau seorang teman yang baik , kau seorang teman yang manja ,dan kau seorang teman yang sangat mengambil berat terhadap teman kau ,
maafkan aku kerana aku bukan teman yg layak untuk kau , aku bukan teman yang baik untuk kau .



No comments:

Post a Comment