Friday, August 22, 2014

28 sept 20xx

knp dgn tarikh ni ?
tarikh keramat, tarikh ni aku taklupa sampai skrg
sebab ? tarikh ni laa tarikh aku buat keputusan tanpa berfikir
sebab tarikh ni jugak laa aku dah kecewakan kau
sebab tarikh ni jugak laa aku melepaskan sesuatu yang paling brharga

buatmu ,
sekarang aku gembira sebab kau dah bahagia. senyum xlekang. mata kau makin sepet
mmg aku rindukan kau, tapi semuanya dah terlewat. tak guna kalau aku katakan pada kau semua nya ini
kau dah pun temui wanita yang mampu mmbuat kau tersenyum tak lekang di pipi. aku tumpang gembira.

hingga sekarang aku masih xdapat crik pengganti kau. aku taktahu kenapa aku tak boleh nak temui ssrg yang sama atau seakan mcm kau. kau SERIBU DALAM SATU. mungkin tu yg menyebabkan aku ssh nak cari pengganti kau, aku takkan crik kau, tapi aku selalu ikut perkembangan kau.

kau terlalu banyak bagi aku peluang, tapi sayangnya aku tak gunakan peluang yang kau bagi pada aku tu. sebab aku bodoh, sebab aku tak reti untuk berfikir. nak luahkan pun tiada guna nya lagi, sbb semuanya dah terlambat,
aku selalu doakan yang terbaik untuk kau, alhamdulillah skrg semua daa selesai, kau pn dah temui pengganti yang mampu buat kau bahagia. insya allah hingga ke akhir hayat kau,

-shazsimple-

No comments:

Post a Comment